Összes oldalmegjelenítés

2012. május 28., hétfő

Lehet licitálni!

Útjára indul hát a gyűjtés a Szegedi Újszülött Életmentő Alapítvány javára!
Én ezen a blogomon ezt az általam készített Elefánt Fánit fogom felajálani licitre! Textilből készült, 43 cm magas, és a család nagy kedvence lett! :)
A befolyt összeg az alapítványhoz megy!
Ezért kérek mindenkit hogy ha teheti licitáljon, ha nem akkor pedig ossza meg a bejegyzést a saját blogján, facebookon, stb...
Licitálni itt lehet megjegyzésben, vagy az otletesotthon@citromail.hu e-mail címen! Minden nem ide érkező licitet bemásolok a megjegyzés rovatba, ott tudjátok követni! 
Illetve Kovácsné Süli Móni, a gyűjtés kitalálója blogján, a www.zabtej.blogspot.com oldalon, a jobb felső sarokban, minden este fel lesz tüntetve az aktuális állás!
Nagyon szeretnék segíteni, úgyhogy hajrá mindenki! :)
Licitálni június 1-ig, péntekig lehet!


Kikiáltási ár: 1000 FT









11 megjegyzés:

  1. Indítanám a licitet 1500Ft-tal.

    VálaszTörlés
  2. De jó, de jó! Így tovább! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Kriszta! Gratulálok! :) Este, ha megkaptam Mónitól az utalás, és átvétel feltételeit, jelentkezem! Szép napot! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm! :) Akkor várom. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Légy szíves küld el nekem az egykert@citromail.hu e-mail címre a neved, és címed! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Most olvastam, a nevemet és az emailcímemet elküldtem. :) A többit gondolom emailben beszéljük meg. :)

    VálaszTörlés