Összes oldalmegjelenítés

2013. február 27., szerda

Még mindig nyuszi...

Még mindig nyuszi varrás megy ezerrel! De szerencsére fogynak, így muszáj őket pótolni! :)
Kis nyuszi, nagy nyuszi, felálló fülű nyuszi, lógó fülű nyuszi, mintás nyuszi, sima nyuszi, ilyen nyuszi, olyan nyuszi...
Már velük álmodok! :)) 


***

Tegnap készült két álló fülű nyuszi, olyan, mint amit kisorsoltam, csak most nagyban is elkészítettem. A nagyot most először töltöttem pelyvával, és meg vagyok vele elégedve!
Tegnap már el is adtam őket, ezért nem kerültek a "Vehető-vihető" dolgok közé! Persze kérésre szívesen készítek még belőlük! 


Tesók:






***

Gyönyörű tulipánt vettem a napokban! Bimbós állapotban még szinte fehér, és ahogy nyílik ki, úgy lesz egyre sárgább! Messziről olyan mint egy rózsa, vagy mint egy boglárka!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése