Összes oldalmegjelenítés

2013. november 22., péntek

Elkészültek...



Annyira rápörögtem már a karácsonyra, hogy mindenbe belekapok, aztán félbe hagyom, és valami egészen mást kezdek csinálni. Mindent ki akarok próbálni, amit láttam a neten, és megtetszett!
Megfogadtam, hogy most addig nem kezdek új dologba, amíg ezeket nem fejeztem be, és nem rakok rendet a varrós szobában!
A rendrakás már kész van, és tegnap két dolog is elkészült!
Az egyik egy Barbara Ana keresztszemes, ami már a keretezőt is megjárta, a másik pedig egy Tilda lovacska, ami eladásra készült, de úgy megszerettem, hogy nem adom el! Természetesen, kérésre szívesen készítek, de ő az enyém lesz!:)
Nagy művészi beállításokra nem futotta, mert kb. csak 5 percre sütött ki a nap, és ez pont arra volt elég, hogy a hónom alá csapjam a képet, a lovat, a karácsonyfát, a fényképezőt, kirohanjak az udvarra, és készítsek pár képet! :)



Barbara Ana, Vive la Neige (Let It Snow) helyett, Hull a hó! ;)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése