Összes oldalmegjelenítés

2013. december 22., vasárnap

Bongyor Bori...



Újabb borzas angyalka készült!






***

Úgy bánt, hogy nem kezdtem neki hamarabb a készülődésnek! Akkor rendelést is többet tudtam volna vállalni, a fára is, és ajándékba is több dísz készült volna!
Mindig megfogadom, de most tényleg így lesz! Jövőre már szeptembertől karácsonyra fogok készülni!!!
Az ajándékokat is időben megveszem, mert én karácsony előtt egy héttel már nem nagyon akarok boltba menni!
De félre ne értsetek! Annyira imádom ezt, és tök jó kedvem van, nem stresszelek rajta, csak naponta többször is megfordul a fejemben, hogy jövőre máshogy lesz! :)))
Ti hogy álltok? :)

2 megjegyzés:

  1. Merjünk nagyot álmodni!!! :) :) :)
    Én elkészültem mindennel, az ajándékok becsomagolva. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, igen! :))) De jó neked! Mi a titkod? :) Szerintem sose lesz olyan karácsonyunk, mint ami a fejemben létezik! :) De jól van ez így! :)

      Törlés