Összes oldalmegjelenítés

2014. augusztus 14., csütörtök

Zsuzsi levele...



Néhány perccel ezelőtt nyitottam meg a postafiókomat, és nem is gondoltam hogy egy olyan levél lapul ott, ami bearanyozza az estémet, és megmelengeti a szívemet!:)

Remélem nem baj Zsuzsi, hogy közzéteszem a leveled, de annyira meghatódtam, és annyira jól esett! Nagyon nagyon szeretném ha minden bari ilyen jó helyre kerülne! :)
Köszönöm neked ezeket a sorokat! 
Évi

***



Kedves Évi!
Gondoltam, hírt adok a báránykádról, akit ezév februárjában álmodtam meg valakinek (vagy inkább magamnak, ha korrekt akarok lenni. :o)

Szóval, erdetileg „Rózsi” egy 3 éves kislánynak lett megálmodva születésnapra. Elbújtattuk a helyes báránylánykát egy kosrába, kilógott a csinos ruhája és füle csücske, onnan bégetett kisgazdát keresve.
Az élet úgy hozta, hogy a leányzót egyáltalán nem hozta lázba a helyes báránylány: fölnyitotta a kosár tetjét, bekukucskált a bárányhoz, majd visszacsukta a tetejét. Nem lelkesedett a meglepetésért.
Így maradt nálunk a kedves kisbárány, akinek azonban „Sári” lett a neve, és az én 10 éves fiam legkedvesebb esti ölelgetnivalója az elmaradhatatlan 10 éves macija mellett.
Szóval Sári (vagyis Rózsi) igaz barátra és gondoskodásra lelt nálunk…. s talán titkon, még örülök is, hogy nálunk maradt! :o)
Sok örömet és mosolyt hoz a családunkba, esténként sokat bégetünk – gondolom a szomszédok nagy örömére.



Üdvözletét küldi Neked Budapestről!!!

Még sok ilyen helyes, kedves barátot készíts, mert nagy örömet tudsz velük okozni!
Gratulálok az újabb barihoz, ő is nagyon tetszik!
Üdv. Zsuzsi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése