Összes oldalmegjelenítés

2016. december 11., vasárnap

Vasárnap, vásár nap...


Ilyen jó piac már régen volt.
Itthon betettem a pénztárcámba 4000 Ft-ot azzal, hogy azt elkölthetem a zsibin. 
Mostanában úgy sem találtam semmi jót, gondoltam még ez is sok lesz! 
Kapásból az első soron megtaláltam ezt a fiú porcelán babát, aztán a nyomdász betűtartót, és a korit. 
Még egy kicsit nézelődtem, de mivel oda lett a pénzem, és a kis polcot irtó nehéz volt cipelni, hazajöttem. Egy órát sem töltöttem kint. 
Nagyon sok jó dolgot láttam! Lehet hogy azért mert korábban mentem mint szoktam? 

A szerzemények már itthon:



A fiú baba párban volt egy lánnyal, de azt ott hagytam másnak. Nekem  annyira nem szoktak tetszeni ezek a babák, de ennek olyan szép kis arca van és nagyon jó állapotban volt; egy kisebb szakadást nem számolva a kezénél, amit könnyen orvosolni tudok. Egy kicsit koszos, de azóta már megfürdettem, megmostam a haját, és a ruhái is áznak.
A fiúk készülő szobájának dísze lesz. 




A polc szintén a fiúk szobájába kerül majd, amolyan mütyür tartóként, matchboxoknak, diafilmeknek például. Nem is akarom lefesteni, csak megtisztítom majd.  




Nagyon tetszenek az apró részletek. Még zoknija is van a babának! :)




A kori kint marad és a karácsonyi dekoráció része lesz a bejárat mellett. Ne utáljatok! De csak 500 Ft volt. :)






Ennyi mára, gyertek Kecskemétre piacolni! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése