Összes oldalmegjelenítés

2017. március 22., szerda

Képek a kertből...


Öröm kint lenni! Minden nap megyek egy kört a kertben,megnézem a növényeket. Beindult az élet, beindultak ők is, és napról napra lehet látni a változásokat.
Nem tudom ki hogy van vele, de én annyira tudok örülni egy kinyílt virágnak, vagy amikor látom azt, hogy a labdarózsa vessző, amit még csak pár hete szúrtunk le a földbe,elkezdett kihajtani. Ilyenkor ezer képet készítek róluk, és bombázom velük a környezetemet. :) 


Két napja még bimbós volt ez a nárcisz, de mivel ő van a legnaposabb helyen gyorsan kinyílott. 


A nőnapi liliomfám is ilyen sokat fejlődött már. Magnolia soulangeana.


A barka telis-tele van pillangókkal és méhecskékkel. Döngicsél az egész fa. 




A Mamától kapott babarózsa tő is megfogta. 


Pezseg a tó, a halak úszkálnak, és a tavirózsák is elkezdtek a felszínre törni. Pár hét és összefüggő tavirózsa mező lesz az egész, mert nagyon el van szaporodva. Jó kis feladat lesz rendbe tenni. 


Az első botanikai tulipán is előbújt.








Ezek a tavaszi fények kicsit csalókák! :) Vagy nem? :D 


A labdarózsa vesszőt is csak pár hete szúrtuk le a földbe, és már hajt. Imádom a bangitákat! Tervezek egy gyűjteményt belőlük! 


Ősszel dugtuk le ezt a málna vesszőt, ami már ilyen szépen megindult. Egy kicsit elveszik a fűben, de azért remélem lehet látni. Sajnos a gazolás már nem megy. 

2 megjegyzés:

  1. Annyira szép, ahogy napról-napra változik a kert! Szeretem ezt az időszakot én is, lesni ahogy bújnak elő, hajtanak ki a növények. Bevallom azért a pocakos fotód a kedvencem! ♥ És nyugi, a gaz megvár! ;) (ezt a labdarózsás dugványozást kipróbálom ízibe én is! )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy! Köszönöm szépen! :) Igen, kicsit már korlátozott a mozgásom, és hogy ez milyen frusztráló, azt sosem gondoltam. De nem elégedetlenkedek, tudom, hogy fogom én még utálni a gazolást!:D

      Törlés