Összes oldalmegjelenítés

2017. június 2., péntek

Az első hónap...:)


Marci ma egy hónapos. Repül az idő! A kezdeti káoszban kezd egy kis rendszer kialakulni, már egyre több dolgot tudok mellette megcsinálni, már tudom mikor alszik nagyot, kialakítottuk a fürdés, az ébredés, és a nagy séta időpontját, amihez többé-kevésbé tudjuk magunkat tartani. 
Nem szépítem, az első pár hét, segítség nélkül, egy tanyán, elég húzós volt, de túléltük, és mára egyre ügyesebbek vagyunk mi így együtt.
Az államvizsgámra - ami két hét múlva lesz- még semmit sem tudtam tanulni, de majd csak lesz valami, bízok magamban, és az eddig tanultakban. 
Marci jó baba, igaz egész nap enne, és kézben lenne, de nem sírós, éjszaka is csak kétszer kel fel. Kicsit felkapattam, de azt hiszem 13 év várakozás után ez normális. :)
Már vannak közös kalandjaink, voltunk tanácsadáson, bevásárolni, sőt a 100 km-re lakó nagyikat és dédiket is meglátogattuk már, pedig pár hete még el sem tudtam képzelni, hogy én meg a pár hetes kicsi majd egyedül nekivágunk ilyen "hosszú" útnak. Úgy gondoltam hogy majd ha nagyobb lesz..., de jó kis csapat vagyunk, és simán megcsináltuk! 

Készítettem pár képet a mai sétánkon.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése