Összes oldalmegjelenítés

2017. február 10., péntek

Fényképtartó tábla...


Annyi minden elmaradt az elmúlt pár évben, amiket szerettem volna elkészíteni, de időhiány miatt nem tudtam. Most, kiélvezve az itthonlétet, próbálom ezeket megvalósítani.
A keresztszemesek mellett készítettem egy fényképtartó táblát, ahová mindig ki tudjuk majd tenni az aktuális képeinket, és apró megjegyzésekkel, kréta rajzokkal tudjuk még érdekesebbé tenni azokat. 




Az alap egy fa lap volt, amit itthon találtam. Ezt bevontam juta zsákvászonnal, ami alá kétoldalú ragasztót tettem, hogy stabilan rögzüljön, ne csússzon el sehol, ne maradjon levegős. Hátul hagyományos rajzszöggel rögzítettem, majd a széleket maszkolószalaggal leragasztottam, így nem fog foszlani az anyag.  
A színén a széleket is leragasztottam maszkolószalaggal, ez lesz majd a "keret". Lealapoztam Pentart akril festékkel (csak ez volt itthon, amúgy alapozó is jó hozzá) , majd fekete Pentart táblafestékkel két rétegben.
Száradás után eltávolítottam a szalagot, és rajzszöggel felrögzítettem két zsineget, amin a képek fognak majd lógni.
A kis facsipeszeket hobbi boltban vásároltam. 
A bejárati ajtónk melletti radiátor felett lesz majd, csak még vennem kell pár akasztót hozzá. :)


És persze nálam mi lehetne aktuálisabb egy 4D-s ultrahang képnél? 
💖💖💖 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése