Összes oldalmegjelenítés

2017. február 14., kedd

Valentin nap...What else? :)


A Valentin nap nekem minden évben mást jelent. Ha egyedül voltam, hidegen hagyott. Nem tettem ki az üzenőfalamra szarkasztikus bejegyzéseket erről a napról, nem éreztem keserűséget, egyszerűen csak semleges volt. Ha kapcsolatban voltam, akkor mindig szerettem. Alapjáraton gondoskodó típus vagyok, szeretem meglepni a páromat, de ez nem csak erre a napra érvényes. Azért nem rakom tele a házat szívecskés plüss párnákkal és gyertyával, az már nekem sok. :)
 A bolti giccsparádétól egyenesen rosszul vagyok, és nagyon viccesnek tartom, hogy az a tulipáncsokor ami tegnap 800 Ft volt, ma hirtelen 1800 Ft lett. 

Kinek hogy, nekem nincs bajom azzal ha valaki utálja, és azzal sem ha szereti. Én idén szeretem, és így várom haza a páromat! 




A vaníliás kuglóf receptjét Katuci konyhájából lestem el. Nem ez az első recept és szerintem nem is az utolsó, amit kipróbáltam Tőle. 
Szeretem, mert egyszerűen és pontosan írja le a mértékegységeket és az elkészítés módját. Mini kuglóf forma helyett, mini szív formákat használtam, és sütés után megtöltöttem őket málna lekvárral. 








Próbáljátok ki egyszer a szerelmesek tortáját is! Ez a nagy kedvencem! Már egy párszor megsütöttem, és egyszerűen nem lehet vele betelni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése